کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316527 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لومیا 940 با سنسور شناسایی چشم، همراه خواهد شد

مایکروسافت در آینده‌ی نزدیک از نسل جدید پرچمدار خود، لومیا 940 رونمایی خواهد کرد. از این‌رو شایعاتی در خصوص قابلیت‌های این گوشی‌هوشمند منتشر شده که یکی از این شنیده‌ها استفاده از سنسور آیریس یا شناسایی عنبیه در این گوشی‌هوشمند است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ براساس اطلاعات ارائه شده توسط Fudzilla لومیا 940 با دو قابلیت بسیار کاربردی همراه خواهد شد. یکی از ویژگی‌های گوشی جدید مایکروسافت، سنسور عنبیه سنج خواهد بود که برای کاربردهای امنیتی و تشخیص هویت کاربر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که مایکروسافت برخلاف شماری از کمپانی‌ها که از سنسور اثرانگشت استفاده می‌کنند، برای شناسایی کاربران، از سنسور عنبیه سنج استفاده خواهد کرد. Fudzilla به این نکته اشاره کرده که مایکروسافت از نور مادون قرمز استفاده خواهد کرد و از این‌رو این فناوری در محیط‌های تاریک نیز قابل استفاده است.

همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های لومیا 940، همراه شدن آن با یک داک است که از این‌ رو می‌توان آن را به لوازم جانبی دیگر متصل کرده و از آن به‌عنوان یک کامپیوتر مستقل بهره برد.

در مورد مشخصات فنی نیز گمانه‌ زنی‌ها استفاده از تراشه‌ی ۲۸ نانومتری اسنپدراگون 805 یا ۲۰ نانومتری اسنپدراگون 810 را در این گوشی‌هوشمند پیش‌بینی می‌کنند. احتمالا این گوشی به یک دوربین ۲۰ تا ۳۰ مگاپیکسلی از نوع Pureview به همراه یک فلاش سه گانه مجهز خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25602 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/12/23 تعداد مشاهده: 1849
سافت گذر